click untuk menang

jom buat duit free jer...

kawan2 dah dapat 300 ke 400 rm sebulan,korang bile lagi..hanya daftar disini..free untuk korang..(click)

Thursday, July 14, 2011

aksi peragut beg paling berani didunia


ragut oh ragut...
seringkali kita dengar banyak kes ragut beg tangan kat malaysia nie....tp sekarang mungkin da berkurang da kan...(rase nye lah)sbb da lame x dengar berita tentang kes nie...
tp video kat bawah nie lagi lah gempak cara dieorang meragut...da macam jadi hobi lak meragut beg tangan nie....kalau x dapat dieorang pasti cube lagi sampai dapat....memang berani lah cara dieorang meragut nie...face to face dengan orang yang akan diragut nye..tapi yang pasti kes nie bukan terjadi kat malaysia...kalau kat malaysia ragut beg jer terus lari...pstu kalau dapat tangkap,masak lah peragut 2 kene belasah...hihi...jom kite layan video peragut berkumpulan kat bawah nie.....




p/s: sekadar iktibar untuk kaum2 hawa....yg selalu jd mangsa ragut...anda perlu lebih berhati2...

Tuesday, July 12, 2011

komik sesat:akidah terjejas

salam.....xd usha2 blog jap....terjumpe 1 entry nie...pastu rase nak berkongsi lak dengan korang sbb entry nie sangat berguna untuk kite semua....



Komik jejas akidah tersebar


Oleh MAZLINA ABDUL MAJID


KUALA LUMPUR – Sebuah komik bergambar yang berjudul Kisah Paling Menarik Yang Pernah Diceritakan yang diterjemahkan ke dalam Bahasa Melayu mencetuskan kebimbangan di kalangan umat Islam apabila isi kandungannya didapati menyentuh sensitiviti agama.

Buku itu yang diterbitkan oleh Bibles International of Canada pada tahun 1996 dan kemudian diedarkan ke Indonesia dan diulang cetak sebanyak dua kali (1996 dan 1998) dipercayai menembusi pasaran Malaysia sejak tahun lalu.

Seorang pembaca yang mengirimkan e-mel kepada Kosmo! Ahad memberitahu, buku itu telah diedarkan oleh pihak tertentu di sekitar kawasan Bukit Bintang di sini.

“Saya memperolehnya secara tak sengaja apabila ada pihak yang meletakkan komik itu dalam bakul motosikal saya.

“Buku itu bukan sekadar komik bergambar untuk kanak-kanak tapi apa yang mengejutkan ialah ia bercanggah dan boleh pesongkan akidah kita terutama kanak-kanak,’’ katanya.

Hasil penelitian Kosmo! Ahad mendapati kecurigaan itu terbukti apabila ilustrasi sebuah keluarga yang sedang bersembang membangkitkan pertanyaan seorang anak tentang bagaimana al-Kitab (merujuk kepada kitab Injil) boleh dianggap buku Allah.

Kemudian si bapa mengeluarkan dialog: “Allah memakai 40 orang. Mereka menulis 66 kitab selama 1,500 tahun. Semuanya cocok dengan satu dengan yang lainnya. Hanya Allah yang dapat membuat buku seperti itu.’’

Bukan setakat itu saja, penulis yang menggambarkan Nabi Isa sebagai Yesus telah memetik tulisannya (merujuk kepada Injil) tetapi menggunakan perkataan Allah berkali-kali.

Komik Sesat


sila click pada ganbar untuk paparan lebih jelas














Hakikatnya, diri saya juga anda perlu berhati-hati. Berhati-hatilah dengan adik-adik, dan anak-anak kita agar mereka tidak terjebak dengan konspirasi-konspirasi seperti ini. Konspirasi mereka, sama seperti agenda di sebalik kotak televisyen atau ‘Fool Box’ di rumah kita. Mengelirukan umat Islam terutamanya golongan kanak-kanak untuk di’DOKTRIN’kan pemikiran mereka. Nauzubillah.

Alhamdulillah, Allah temukan saya dengan berita ini. Walaupun sebelum ini, telah banyak berita-berita yang telah berleluasa berkenaan PERANG di majoriti negara penduduk Islam sedunia. Ini bukan PERANG SENJATA! Tetapi, PERANG PEMIKIRAN terhadap kehidupan kita seluruhnya. Mereka tidak akan redha selagi kita tidak mengikut jejak langkah mereka.

“Dan sekali-kali tidak akan redha kaum Yahudi dan Nasrani itu kepada engkau ya Muhammad selagi kamu tidak mengikut cara hidup mereka.” (Surah Al-Baqarah: 120)

Berikut adalah laman web yang dicipta untuk menyesatkan umat Muhammad s.a.w:-

www.answering-islam.org
www.aboutislam.com
www.thequran.com
www.allahassurance.com

Check it out!

****

Apapun, ada yang lebih BESAR dari itu.

Kadangkala, kita berkata mereka yang berbuat seperti ini SESAT.

Tetapi, bertanyalah kembali kepada diri anda siapakah yang SESAT sebenar-benarnya?

Adakah mereka yang me”NYESAT”kan?

Atau kita yang terus membiarkan diri dan keluarga kita “SESAT” tanpa arah tujuan?

Bertanyalah pada hati..

Muhasabah pada diri..

BACK TO THE BASIC!


p/s:sumber (click)

animal albino

apakah itu albino?? mungkin sesetengah dari anda sudah tahu apakah itu albino, mungkin juga ada yang tidak tahu...ianya adalah sejenis masalah genatik didalam badan kite...
selalunya kite sering lihat manusia jer....tapi kat bawah nie ak nak kongsikan gambar albino dikalangan haiwan.....











p/s:maklumat tentang albino (click)

gambar dalam fb( lawak)

salam semua....baru jap xd aku godek-godek fb...pstu ak terjumpe lah 1 port gambar nie....boleh dikatakan agak kelakar jugak lah gambar2 nie...kalau korang da pernah tengok,ok lah..bg yang belum pernah tengok jom kite usha gambar2 dalam fb nie....yg dikongsikan oleh rakan2 fb.....









p/s: kat sini aku ter usha xd gambar2 nie (click)

Friday, July 8, 2011

(segmen prince)awek seksi dan hidung berdarah..

hehe...gempak x tajuk die kalau korang nak join segmen nie korang click jer link nie (sini)
jom kite berdialog


boy: click3...wah jelas benar gambar kat kamera nie..nampak real lak gambar nie
gurl: alamak terlebih sudah posing nie..hihihi



boy: click3...gambar kasut die nie pon cantik jugak nie..boleh simpan wat koleksi nie..hihi
gurl: ha....nie posing terbaru dari saye yer...nama die posing gedikksss..hihi



boy: fullamak memang cantik lah amik gambar dari belakang nie...hehe
gurl: abang nie nakal lah,gambar belakang owg pon nak amik...(sore manje)hihi




gurl: 2 lah abang saya da cakap jangan amik ganbar dari belakang kan da kene tumbuk..padan muke abang,amik tisu nie lap..
boy: yelah2(mood kesal)..click3 sempat tangkap gambar skirt 2..hehehe



boy: wah pandai gadis 2...die bagi no tipon kat aku..(bangga giler)..sebelom wat lap hidung taip dulu no tipon nie..hehe




boy:akhir nya matlamat aku da tercapai...nak no tipon je sbenarnye...tgkap gambar xd wayang jer..hp ak mne ad kamera..hik3 (cakap dalam ati muke kena serius)..haha

petua orang lama...

jom bace mana tahu ada petua yg berguna untuk korang kat bawah nie...


Menghilangkan Karat Kepada Pakaian:

Perahkan air limau nipis ke dalam bekas berisi satu sudu kecil garam halus.kacau hingga sebati dan sapukan kepada pakaian yang terkena karat. biarkan beberapa minit sebelum dibubuhkan sabun dan diberus seperti biasa.

Hampas Teh Suburkan Tanaman:

Taburkan hampas teh di sekeliling pokok hiasan di dalam pasu dan siramlah tanaman itu seperti biasa, dalam beberapa hari, tanaman anda akan menjadi lebih subur dan hijau.

Mengatasi Sengal Tulang:

Patahkan ranting pohon kemboja dan ambil getahnya. sapukan getah itu kepada sendi-sendi tulang, di bahagian tubuh anda yang mengalami sengal terutamanya pada sebelah pagi.

Merawat Kulit Berkedut:

Parutkan sebatang lobak merah yang telah dibersihkkan, lalu dicampurkan bersama sesudu tepung jagung dan sebiji kuning telur. sebatikan bancuhan itu lalu dioleskan kepada kulit sekali sehari. amalkan sehingga berkesan.

Daun Puding Atasi Gatal Di Kepala:

Bersihkan segengggam daun puding lalu dikisar lumat. lumurkan keseluruh kulit kepala. bungkus kepala dengan tual bersih selama satu jam. akhir sekali bilas rambut dengan air bersih. lakukan dua kali seminggu.

Legakan Sakit Gigi:

Celupkan seputik kapas ke dalam esen pisang dan tekankan atau sapukan kepada gigi yang sakit.

Segarkan Mata:

Sapukan minyak zaitun di sekeliling mata sebelum tidur.

Kunyit Atasi Hidung Bayi Tersumbat:

Asahkan ibu kunyit kepada batu atau belakang pasu yang bersih, dan sapukan
airnya secara nipis di sekeliling hidung bayi. awas! jangan biarkan air itu meleleh ke dalam hidung.


Kulit Limau Hilangkan Bau Badan:

Potongkan limau kasturi dan buangkan bijinya. kemudian makanlah kulit limau kasturi itu bersama airnya. amalkan selalu.

Mengurangkan Dengkur:

Tumbuk lumat tujuh biji badam dan campurkan ke dalam segelas susu panas. minumlah beberapa minit sebelum tidur.

Cara Menghilangkan Ketuat:

Sapukan getah dari pelepah betik yang dipetik terus dari pokoknya. titiskan getah itu kepada ketuat dan biarkan ianya kering sendiri. lakukan beberapa kali. ketuat akan mengering dan luruh sendiri.

Menaikkan Seri Muka:

Basuhkan muka anda dengan menggunakan air basuhan beras yang ke tiga. bilas dengan air bersih setelah sepuluh minit berlalu. amalkan selalu.

Mengelakkan Nafas Berbau:

Sangar hampas kelapa hingga kuning. amalkan mengunyah hampas kelapa itu. jika anda tidak sukakan rasanya, anda boleh saja meluahkannnya. minumlah air suam selalu.

Limau Nipis Mewangikan Rambut:

Potong dua biji limau nipis melintang. Kemudian gosokkan ke kulit kepala yang telah dibasahkan. gosok rata sehingga air limau meresap ke akar rambut. biarkan beberapa minit sebelum dibilas.

Mengelakkan Cermin Kenderaan Kabur:

Basahkan sehelai tuala kecil, tuangkan beberapa titis shampoo mandian ke atasnya. laplah bahagian luar dan dalam cermin kerderaan anda dengan
menggunakan tuala tadi.


Mengelak Keguguran Rambut:

Ambil lemak ayam dan masak sehingga menjadi minyak. sapukan ke kulit kepala seeloknya pada waktu malam. amalan ini juga dapat mencegah kelemomor.

Ubati Bibir Yang Pecah:

Bancuhkan air suam bersama gula merah dan sedikit asam jawa kemudian diminum beberapa kali.

Menghilangkan Kembong Perut.

Ambil tiga helai daun mengkudu muda dan sapukan minyak kelapa. kemudian
layurkan ke atas api selama dua minit. setelah itu, daun yang masih panas
ditekapkan kepada perut.


Atasi Tumit Pecah:

Gosokkan tumit kaki dengan menggunakan belimbing buluh. kemudian berus tumit kaki dengan berus lembut. amalkan sebelum mandi.

Ubat Sakit Angin:

Kupas seulas bawang putih yang sederhana besarnya. dan makan mentah-mentah. badan akan menjadi hangat dan angin akan keluar. rasa mual dan pening akan berakhir.

Menghaluskan Kulit Muka:

Didihkan susu segar atau pun susu tepong bercampur air. biarkan ia sejuk lalu disapukan kepada muka. biarkan kering lalu dibasuh dengan air bersih.

Melembutkan Tapak Kaki:

Ambil sedikit hampas kelapa dan campurkan dengan air perahan limau nipis. gosokkan tapak kaki dengan bancuhan itu berulangkali. amalkan sekurang - kurangnya seminggu untuk mendapat hasilnya.

Mengatasi Mabuk Perjalanan Jauh:

Bancuh air didihan nasi bersama sedikit gula. minum ketika suam. amalkan selalu.

Menghapuskan Urat Timbul Dikaki Sewaktu Mengandung:

Belah beberapa ulas bawang putih lalu ditenyeh kepada urat yang mula timbul. amalkan selalu.

Mencantikan Telur Rebus:

Rebuskan telur sehingga tiga suku masak. masukkan kulit bawang merah kedalam air rebusan dan biarkan sehingga warnanya luntur. kemudian rebuskan kembali telur itu.

Menghalau Semut:

Masukkan beberapa batang kulit kayu manis dan bunga cengkih ke dalam bekas berisi gula.

Mengelakkan Lipas:

Ambil beberapa helai daun pandan dan letakkan di tempat kegemaran lipas seperti almari pakaian dan ceruk-ceruk dapur. apabila daun pandan itu sudah layu, gantikannya dengan daun-daun baru.

Mengelakkan Sawang Atau Sarang Laba-Laba:

Bersihkan tempat yang sering kedapatan sarang laba-laba. kemudian celupkan penyapu sawang ke dalam minyak tanah lalu lapkan tempat itu.

Hilangkan Lebam Di bawah Mata:

Sapukan bahagian lebam itu dengan air perahan limau nipis. lakukan beberapa kali.

Menghilangkan Bau Mulut:

Tumbuk lumat sepuluh kuntum bunga cengkeh dan tiga ulas bawang putih. kemudian gosokkan kepada gigi dan berkumur hingga bersih. lakukannya tiga hari sekali.

Merawat Sakit Lecur:

Titiskan cecair spirit ke atas gelembung lecur.

Meredakan Batuk:

Rendamkan gula batu, getah anggur dan kembang semangkuk selama semalaman didalam jag berisi air masak. berikan minuman ini kepada orang yang batuk sekerap mungkin.

Mengembalikan Seri Muka Selepas Bersalin:

Rebus beberapa tangkai daun inai dan minum airnya tiga kali seminggu.seeloknya pada waktu pagi dan malam.

Mencantikan Kulit Janin:

Amalkan meminum air kelapa sewaktu mengandung agar anak yang bakal lahir nanti terhindar dari mendapat ruam lampin.

Mengembalikan Kesegaran Kepala:

Ramas tujuh biji limau nipis yang telah diputong melintang ke dalam bekas air suam. tapis air limau itu dan lumurkan kepada kepala selama sepuluh minit. kemudian barulah dibilas. lakukan diwaktu petang.

Menghaluskan Kulit Muka:

Bancuh sedikit asam jawa bersama air dan sesudu tepong ubi. kacau sehingga ia menjadi larutan pekat. pupurkan kepada muka yang telah dibersihkan. biarkan ia mengering lebih kurang limabelas minit. selepas itu barulah dibilas.

Mencabut Kutu Babi:

Petik daun sirih bersama tangkainya. dan titiskan getah sirih ke atas kutu babi. selepas itu ianya akan menjadi senang untuk dicabut.

Mari Hapuskan Kelemumur.

Ambil beberapa biji buah mengkudu masak, basuh dan tumbuk sehingga hancur. Kemudian, disapu pada kepala sambil digosok-gosok. Amalkan seminggu dua (2) kali sebelum mandi.

Putihkan Kulit Melecur.

Hiris ubi kentang nipis-nipis dan tampal pada bahagian kulit yang melecur. Lakukan setiap kali selepas mandi dan amalkan sehingga kulit mengelupas dan kulit baru akan tumbuh seperti sediakala.

Pulihkan Bengkak Di Kaki.

Ambil segenggam asam jawa dan kapur, ramas dengan sedikit air. Kemudian letakkan/sapukan pada kaki atau tangan yang terseliuh.

Meredakan Batuk.

Minum secamca besar madu lebah dicampur dengan limau nipis tiga (3) kali sehari.

Pening Kepala:

Potong 2 ulas bawang putih dan telan bersama sedikit air. sapu tempat yang sakit dengan minyak bawang putih.

Lemah Otot:

Ambil tiga ulas bawang putih dan hancurkan. kemudian minum bersama susu unta setiap hari selama sebulan bagi menguatkan otot yang lemah.

Demam Selsema:

Telan seulas bawang putih setiap kali selepas makan sebanyak tiga kali sehari. dan minum air perahan bawang putih dan limau serta berkumur air wap bawang putih.

Susah Hadam:

Rebus bawang merah bersama kulitnya. kemudian kupas bawang itu. bawang itu haruslah dihancurkan dan dicampurkan ke dalam madu asli dan dijadikan krim sapuan roti. amalkan selalu.

Serangan Angin:

Campurkan air perahan bawang merah setengah cawan bersama halba rebus setengah cawan. kemudian bancuhkan sedikit madu asli ke dalam bancuhan itu.kacau dan minum campuran itu setiap hari.

Serangan Cacing:

Amalkam meminum air rebusan bawang merah setiap hari.

Gigi Putih

Wajah yang cantik akan lebih kelihatan lebih menarik dengan secebis senyuman. Namun yang lebih manis lagi jika senyuman itu turut di iringi dengan gigi yang putih dan sihat. Sebelum kita mengosok gigi dengan menggunakan ubat gigi... gosoklah gigi dengan menggunakan SERBUK PENAIK atau lebih di kenali sebagai SODIUM BIKARBONAT terlebih dahulu.Kumur dan gosoklah gigi dengan ubat gigi seperti biasa. Amalkan petua ini seminggu dua ke tiga kali.

Haluskan Siku & Lutut

( kalau nak lebih berkesan gunalah kertas pasir disagat setiap malam sebelum tidur..ekekek )

Dalam aktiviti seharian, mungkin tanpa kamu sedari bahagian siku dan lutut menjadi tumpuan utama dalam pergerakan tubuh. Siku yang terawat dan lutut yang indah dapat menjadi daya penarik yang tersendiri, terutamanya jika kamu penggemar skirt pendek atau seluar pendek. Oleh itu, berikan sedikit perhatian pada dua bahagian ini.

Mulailah merawatnya secara teratur!Tidak perlu dengan kosmetikyang mahal, melainkan cukup dengan menggunakan buah NENAS. Caranya mudah, parut buah nanas segar yang telah dicucibersih terlebih dahulu, lalu sapukanpada siku dan lututkamu. Gosokkan perlahan dan biarkan selama beberapa minit agar zat-zat semulajadinya dapat memberi kesan dengan baik. Jus dari nanas akan membuatkan lipatan-lipatan kulit pada siku dan lutut menjadi lembut kembali.

Setelah itu bilas dengan air suam sehingga bersih sampai kulit tidak lagi terasa lekit. Gunakan tuala lembut untuk mengeringkannya, tidak dengan cara menggosok tetapi cukup ditekan-tekan saja. Selepas itu, letakkan 'baby oil' atau pelembap. Lakukan cara berkesan ini secara teratur dan nikmati hasilnya!!

Lembut Rambut

Alamak, rambut aku macam hantu MAK LAMPIR ni... nak pergi dating pulak tu... macamana ni ?" ANDA MENGALAMI MASALAH YANG SAMA.... JANGAN RISAU.

Saya ada SATU rahsia yang ingin saya kongsikan bersama.

Sebelum anda mencuci rambut anda, ada baiknya anda melumurkan sedikit minyak baby ke rambut anda, sebaiknya jika anda hendak mencuci rambut anda sebelah pagi elok anda melumurkan minyak baby pada sebelah malamnya. Tapi jika anda sesuntukan masa...lima minit sebelum pun boleh juga tapi hasilnya tidaklah seberapa. Selepas itu barulah anda menbasuh rambur anda seperti biasa.Apabila rambut anda sedah kering anda akan dapat rasa kelembutannya.

Mewangikan Rambut

Ambil beberapa biji limau nipis & hiris2kan. Kemudian gosokkan ke seluruh kepala. Biarkan beberapa minit, kemudian barulah cuci hingga bersih. Selain mewangikan rambut, limau nipis juga boleh menghilangkan rasa pening & menyejukkan kepala.

Kilatkan Cermin Mata

Cermin mata selalu kabur warna kerana terkena peluh disekitar mata atau hidung. Cuba petua ini bagi mengatasi cermin mata anda jelas lebih lama. Cuci & gosokkan sedikit limau pada kacanya. Bilas bersih2 kemudian lap dengan kain bersih atau tisu. Hasilnya cermin mata lebih kuat & jelas lebih lama.

Jemput-Jemput Menjadi Lembut

Untuk yg inginkan jemput2 menjadi lebih lembut & enak, cuba masukkan air perahan limau nipis (buang bijinya) ke dlm adunan tersebut. Hasilnya pasti memuaskan anda.

Elakkan Kelemumur

Limau nipis juga ubat kelemumur yg mujarab. Caranya potong limau nipis & tenyeh pada kulit kepala. Biarkan seberapa lama yg mungkin & bilas.

Mencuci Barangan Perak

Campurkan perahan air limau & garam ke dlm mangkuk yg berisi air & cucikan barang perak anda. Hasilnya barang perak akan berkilat.

Segar Taugeh

Taugeh akan menjadi segar w/pun berhari2 sekiranya anda mencampurkan perahan air limau nipis ke dlm air tempat anda merendamkan taugeh. Tetapi pastikan anda menukar airnya setiap hari.

Limau Nipis Cantikkan Badan

Sediakan segelas air suam & masukkan tiga sudu kecil daun teh & juga sebiji air perahan limau nipis. Biarkan semalaman. Minum setengah gelas di waktu pagi & setengah gelas lagi waktu petang. Amalkan 3 kali seminggu.

Menghilangkan Kesan Bau Papan Pemotong

Adakalanya kita menghadapi masalah utk menghilang bau hanyir pd papan pemotong. Ambil sebiji limau nipis & kemudian di potong dua. Sapukan limau tersebut pada permukaan papan pemotong. Hasilnya bau yg terdpt pada papan pemotong akan hilang

Hilangkan Bau Kaki

Sering didapati kaki kita berbau apabila memakai kasut sarung atau tertutup. Untuk mengatasinya, ambil limau nipis, potong2 & gosokkan pada kaki. Lakukan setiap ptg selepas menanggalkan kasut. Insya-allah bau kaki akan hilang.

Hapuskan Kesan Karat Pada Pakaian

Utk hilangkan kesan karat pd pakaian, amalkan cara ini. Ambil sedikit garam, perahan air limau nipis dan larutkan bersama air rendaman pakaian dan biarkan semalama
n. Keesokkannya cucilah seperti biasa.

Menghilangkan Bau Badan.

Ambil beberapa batang pokok kantan yang segar. Potong batangnya pendek-pendek dan tumbuk sehingga lumat. Rebus sehingga mendidih dan air rebusan itu dijadikan air mandian.

Merawat Demam Campak.

Ambil beberapa helai daun pokok semambu yang segar dan tumbuk dengan sedikit beras sehingga lumat. Ambil daun yang telah lumat itu dan sapukan ke seluruh badan sehinggarasa miang berkurangan. (p/s : Ulang jika tidak cukup. Boleh dicampurkan sedikit air jika terlalu kering).

Menormalkan Suhu Badan.

Anda dinasihatkan jangan minum minuman yang sejuk. Amalkan meminum air suam sekiranya dahaga.

Menghilangkan Panau.

Ambil lengkuas sebesar ibu kaki, dibuang kulit arinya dan dicuci bersih. Kemudian tumbuk sehingga hancur lalu dibungkus dengan kain perca dan diikat kemas-kemas. Gosokkan pada kulit berpanau.

nak lebih infomasi mengenai petua click (sini)

Wednesday, July 6, 2011

pelik..bas bergerak di atas air

bas ini hanya terdapat di dubai..ianya boleh bergerak di atas laut..sangat menakjubkan..kalau banjir pun orang kat dalam bas nie x perlu risau kerana bas ini tetap akan boleh bergerak..










terjah rumah mr bean

salam...sebut jer name mr bean mesti semua orang kenal siapa die 2 kan.bg kanak2 die nie ckup klakar dan pandai buat lawak tanpa suara(silent komedi lah katakan) tapi bg kite yg da thu mr bean nie kan seorang prof..


Name: Rowan Sebastian Atkinson a.ka Mr.Bean / Row.

Birth Date / Place: January, 09 1955 in Newcastle-Upon- Tyne, UK.

Wife: Sunetra Sastry

Son: Benjamin Atkinson

Daughter: Lily Atkinson

Mr. Bean with his wife…









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jom buat duit dengan mudah..dan TANPA MODAL..untung lebih nie..

daftar free dan lihat duit masuk ke akaun anda,hanya click line ni untuk daftar percuma..(CLICK)

click sini